Retourneren

Bedenktijd & Retour

Lenzen mogen altijd binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden, mits ze:

  • ongedragen zijn

  • ongeopend zijn

  • in originele staat verkeren

Vanwege gezondheidsoverwegingen, hygiëne en veiligheid accepteren wij geen retouren van lenzen die geopend, gedragen of waarvan de verpakking beschadigd is.

Twijfel je over de kleur of het product? Neem gerust eerst contact met ons op via info@thedezzyfactory.com,  zodat wij je vooraf kunnen adviseren.

De retourkosten (van jou naar ons) zijn voor eigen rekening. Let op: jij bent zelf verantwoordelijk voor de verzending. Wij raden aan om altijd te versturen met track & trace, aangezien retourzendingen die niet aankomen helaas niet verwerkt kunnen worden.

Ruilen

Wil je een product ruilen? Neem contact met ons op via info@thedezzyfactory.com. De kosten voor het terugsturen van het product zijn voor eigen rekening. 

Hoe retourneer je een product?

  1. Neem contact op via info@thedezzyfactory.com of WhatsApp. Vermeld hierbij: jouw volledige naam, ordernummer, datum van ontvangst, productdetails (kleur, type, etc.) en het aantal dat je wilt retourneren.

  2. Je ontvangt van ons de retour-instructies en het retouradres akkerwinde 10, 3831WS Leusden. Zorg dat het product stevig verpakt is en dat jouw eigen gegevens duidelijk vermeld staan. The Dezzy Factory is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte retouren.

  3. Na ontvangst en controle van de retourzending, storten wij het bedrag binnen enkele werkdagen terug op je rekening.

Retourvoorwaarden

  • Retourkosten zijn voor de consument.

  • Producten moeten ongeopend, ongedragen, schoon en in originele staat retour komen.

  • Retour is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst.

Wat wij niet retour aannemen

  • Lenzen die gedragen, geopend of getest zijn.

  • Producten met beschadigde of ontbrekende verpakking.

  • Items met vreemde geuren, vlekken of schade.

  • Producten die later dan 14 dagen zijn teruggestuurd.

Beschadigde levering

Is je product beschadigd bezorgd? Wat vervelend! Meld dit binnen 24 uur na ontvangst via info@thedezzyfactory.com of WhatsApp (+31 6 18729671). Vermeld je ordernummer, productnaam en voeg een duidelijke foto toe.

Wij hanteren hierbij een 24-uurs garantieperiode: binnen dit termijn zorgen wij altijd voor een passende oplossing. Meld je de schade later dan 24 uur na ontvangst, dan kunnen wij helaas geen oplossing bieden, omdat wij niet kunnen garanderen dat de schade niet door de klant zelf is ontstaan.

Contenido desplegable